luni, 7 ianuarie 2008

Stavarache si Ziarul de Bacau

Un bacauan mai ghidus s-a adresat in scris primarului Bacaului cerandu-i partea sa din actiunile la publicatia Ziarul de Bacau. Cotidianul a fost "vandut" de fostul patron (care are si firma de salubrizare din oras) unor apropaiti de-ai primarului Romeo Stavarache in aceeasi perioada in care Primaria s-a declarat de acord sa plateasca mai mult cu 25 la suta pentru ridicarea gunoiului.

Mai jos corespondenta dintre cetatean si Romeo Stavarache:

In calitate de contribuabil al municipiului Bacau, va rog sa ma anuntati, DOMNULE PRIMAR STAVARACHE, cum pot intra in posesia actiunilor pe care le detin la publicatia ZIARUL DE BACAU.

Aduc la cunostinta opiniei publice ca acest ziar a fost cedat gratuit de catre fostul patron Sosu unui duo apropiat dumneavoastra, domnule Stavarache, respectiv notarul Ciorcila CARMEN (ce l-a mandatat pe VLASIE GEORGE, patron al firmei VASION, ce are contracte grele cu primaria) si CENUSA LIVIU (varul actualului primar).

Acest troc a constat in cedarea gratuita a ziarului (in favoarea actualei clici liberale) in schimbul ridicarii pretului taxei de salubritate (SOSU are firma SOMA ce se ocupa de gunoiul din Bacau). Deci am contribuit si eu la cumpararea Ziarului de Bacau!!!

In consecinta solicit actiunile ce mi se cuvin. Va multumesc anticipat!


Raspunsul Primarului:

Am citit cu atentie mesajul dvs. si am ramas foarte nedumerit. Eu cred ca sunteti prost informat in legatura cu acest subiect şi de aceea consider că ceea ce doriţi „să aduceţi la cunoştinţa opiniei publice” este o totală dezinformare.


Personal nu am cunoştinţă de faptul că fostul patron Şoşu ar fi cedat gratuit acest ziar. Dacă pentru dvs este o problema atât de importantă, vă puteţi interesa la Registrul Comerţului, să vedeţi cât a costat tranzacţia. Pe mine, sincer vă spun, nu mă interesează.


De asemenea, nu am cunoştinţă ca eu să am un văr pe nume Cenuşă Liviu. Sursele dvs. vă dezinformează total. Aşa se întâmplă şi cu cealaltă problemă referitoare la taxa de salubritate. Această taxă nu s-a majorat niciodată din iulie 2004 până în prezent. Dacă ştiţi că plătiţi vreun leu în plus, vă rog să-mi aduceţi la cunoştinţă ca să pot lua măsurile care se impun împotriva celor care încalcă hotărârile Consiliului Local.


În încheiere aş vrea să vă dau un sfat: dacă doriţi acţiuni la Ziarul de Bacau, sau la orice firmă privată, vă adresaţi firmei respective, sau urmăriţi când acea firmă, sau chiar si Ziarul de Bacău va fi tranzacţionat la Bursă.



Romeo Stavarache


Primarul Municipiului Bacău






In paranteza fie spus, Liviu Cenusa nu e varul primarului. E varul sotiei primarului...




Niciun comentariu: