joi, 14 februarie 2008

File din jurnalul lui Stavarache

Luni

Azi l-am dat afara pe baiatul ala de la CURS. Auzi, tu, sa vina sa-mi strice ziua cu rahatul ala de sondaj... Cica as avea 25 la suta... Pai cum sa am numai atat, cand am atatea proiecte pe care le-am facut? Nu le-am pus in practica, e drept, dar uite ce frumoase sint... Consilierul meu de campanie m-a asigurat ca numai cu jumatate din proiectele astea as putea sa obtin macar 75 la suta din voturi. Baiat valabil consilierul asta.

Marti

Azi am inspectat podul de la Serbanesti. Podul asta are ceva ce ma atrage ca un magnet. E frumos, cind il vezi in toata splendoarea lui, cum e darimat, cum fiarele contorsionate se string ca niste melci... Am devenit un pic poiet. Draga jurnalule, sint amarit. Cind sa plec de pe santier am vazut placa pe care scrie termenul de executie. Scria acolo ca podul trebuie terminat chiar luna aceasta. Atita dezinteres din partea constructorilor nu am mai vazut. Puteau si ei sa ascunda tabla aia, ca daca o vede presa, iar ma injura pe prima pagina...

Miercuri

Azi am citit presa toata ziua. Mi-am luat concediu de odihna, ca sint putin surmenat de atita concentrare si am citit ziarele. Desigur, numai pe cele care conteaza si care ma lauda. Celelalte sint vindute dusmanilor mei, si nu conteaza. I-am spus lui Onica sa o lase mai moale cu motocicleta si sa mai stea si pe la birou, ca zilele astea sint programate niste licitatii si am nevoie de un om de baza. Ca vine campania si partidul nu are un leu in cont.

Joi

Draga jurnalule, azi sint fericit. Am gasit un om care stie sa faca sondaje. I-am dat 5 lei sa aiba de o friptura dupa ce mi-a adus rezultatul. S-a incruntat el cind a vazut banii, dar cred ca de bucurie, ca saracul perea flamind si avea mare nevoie. Baiatul mi-a spus ca sigur o sa cistig alegerile inca din primul tur cu 80 la suta din voturi. A mai spus ceva ca daca-i dadeam macar 50 de lei imi trecea 90 la suta, dar nu am stat sa ma gindesc la asta.

Vineri

Am stat azi de vorba cu staful de campanie. A durat putin pina sa-i adun pe toti din crisme, dar a fost o sedinta care a meritat. Absolut toti oamenii imi sint fideli mie si m-au asigurat ca nu exista sa nu cistigam inca din primul tur. Am vazut ca unii butonau telefoanele cu degetul mijlociu dar am presupus ca asa e noua moda...

Sambata

Azi ma odihnesc. Trebuie sa ma duc la televiziune, la postul lui Goian, ca m-a sunat si mi-a spus ca fetele lui din studio au mai gasit niste realizari din timpul mandatului meu si ar dori sa le discutam. Destepte fete mai are televiziunea lui Goian! Sint singurele care reusesc sa gaseasca mereu cite o alta realizare de-a mea. Desigur, mai e si Ziarul, dar aia mai au de invatat.

Duminica

Iar m-a dat nevasta afara din casa. L-am sunat pe Scripat sa ma lase sa dorm la el, dar avea telefonul inchis, cred ca e iar la vinatoare. In pana de alte idei, l-am sunat pe Goian sa ma cheme in studio, ca daca tot n-am unde dormi, macar sa stau undeva la caldura si sa vorbesc cu cineva despre realizarile mele...

Niciun comentariu: